Ozdogan14 Merhaba anneler 2 buçuk aylık bebeğim az emmeye başladı nedendir acaba sütüm de var bu arada emzik biberon kullanmadım ne yapabilirim
Hohomoromu Ozdogan14 ne kadar az emiyor belki yeteri kadar doyuyor oyuzden sık emmek istemiyordur çişini kakasını yapıyorsa doyuyordur azalma var mı
Mom987 Ozdogan14 Mesela emme süresi ne kadar. Bebekler büyüdükçe emme süresi azalır çene kasları kuvvetlendiği için çabuk çeker sütü. Bir de biraz büyüdüklerinde etraflarını merak ediyor sesler parlak ışık falan dikkatlerini çekmeye başlıyor.
Ozdogan14 Hohomoromu çiş çok güzel yapıyor kakasını çok emerkende her gün yapmıyordu huzursuz da değil sadece eskisi gibi emmiyor
Hohomoromu Ozdogan14 emdiginde yeteri kadar doyuyorsa belki sık emme ihtiyacı duymuyordur zaten büyüdükçe emme sıklıkları da düşer memeyi verdiğinizde alma reddi yapmıyorsa sorun yoktur doymasa ağlar zaten
Ozdogan14 Hohomoromu uyku sersemi ve karanlıkta güzel emiyor gündüz az emiyor bazen ağlıyor istemiyor
Hohomoromu Ozdogan14 anladım meme reddi yapmaya başlamış olabilir gündüz ağlayıp emmek istemediği zaman ayakta emzirmeyi deneyin
Ozdogan14 Mom987 değişiyor gece uzun emiyor gündüz daha kısa birde dediğiniz gibi her şey çok dikkatini çekiyor