Arkadaşlar biberon yerine kaşık biberon veya eds ile mama verirseniz hem sütünüz artar hem de meme reddi olmaz. Üstelik meme reddi 3. Aydan sonra başlıyor benim oğlan hayattayapmaz memeye çok düşkün derdim ama çok yordu beni emmedi ayakta sallayarak emziriyordum üstelik biberon falan da vermedim hiç