Limonlusu ilkgozagrimmmm gazı olmadığından emin misiniz? Belki gaz sancısı sebebiyle emmek istemiyor olabilir
ilkgozagrimmmm Limonlusu benim bebeğim gazlı bir bebekti 10 gündür eskisine göre daha iyi ama kucakta gezmek istiyor gezdirirken yatırınca emmiyor anca uykusu gelirken emiyor
ilkgozagrimmmm Ktac ilk zaman olmuştu bizdede o zaman susuz kalmış demişti sonra geçmişti şimdi tekrar görünce korktum
minikbaykus ilkgozagrimmmm emmeme isteği aniden olduysa enfeksiyon olabilir canim. Bizde emmeyince götürmüştük huzursuzdu. Enfeksiyon çıktı. İlaçları kullanınca ertesi gün nokta şeklinde minik minik tutuncular vardı bir kaç tane
minikbaykus ilkgozagrimmmm bebeğim idrar yolu enfeksiyonu olmuştu doktora gittik antibiyotik den sonra ertesi gün bizdede oldu canım. Bizde enfeksiyonu atti diye düşünmüştük o zaman iki gün olup geçmişti
Yusuf20 Benim çocuğun da öyleydi. doktor 3 saatte 1 emzir demişti bebeğim 3 aylıktı o zaman.bebek sürekli emince doyduğunu anlamazmış.sütün yağlı kısmını alamadığı için hep meme istermiş.
ilkgozagrimmmm minikbaykus evet canım aniden oldu ayakta gezdirirken istemiyor zaten emziremiyorum. Uyuklarken ağlayıncada almaz sakinleştirince veriyorum anca
ilkgozagrimmmm Ysm2019 biraz daha emzirmeye çalışayım bu aralar neden bilmem uyuklarken emiyor onun dışında gündüz gezdirirken tutunca almıyor
2bebek Benimde Kızım 2 aylıkken olmustu doktora goturdum idrar tahlili verdik su ver bol bol dedi sonra bobreklerine bakıldı ve kum cikti kum veya tas oldugundada oluyormuş en iyisi doktora götürmek bizim suanlik birşey yok gecti şükür
ilkgozagrimmmm 2bebek taş kum olunca birşey yapıyorlar mı canım yoksa oda bol sumu diyorlar. Birde aniden ağlaması oluyormuydu
2bebek ilkgozagrimmmm Evet ağlaması oluyordu canim ozellikle idararini yaparken birsey yapılmıyor tas kum olunca su icirmeyi ihmal etmememi söyledi doktor oylede yaptim gecti şükür ☺
Yagmur46 ilkgozagrimmmm Bizde de iki aylıkken olmuştu ama doktorumuz normal demişti. Ama turuncudan kırmızıya dönerse ve her bezde görülmeye başlarsa hastaneye getir demişti. İçiniz rahat etmezse götürün yine de
Tazeanne0134 ilkgozagrimmmm benim oğlumda da olmuştu kuzum bu ama benim oğlum 4-5 aylıktı az az su vermiştim bide Adana’daydım ve çok sıcaktı oruç tutmuştum ondan da olmuştu olur korkma