Birpasaninannesii Merhabalar, bebeğim genelde benim sütümü kusuyor ek olarak mama da içiyor mamayı genel de kusmuyor. Benim sütümü 4-5 dk sonra kusuyor neden olabilir böyle olunca çok üzülüyorum😟
AyseZerya Birpasaninannesii Benim kızımda öyleydi ve fışkırtarak kusuyordu Burnundan da fışkırtıyordu Ben sütümde ya da göğsümde sorun var sanıyordum Göğsümüde gösterdim Meğersem reflüsü varmış Doktora görünmende fayda var Çok çok geçmiş olsun RABBİM yardımcınız olsun inşaALLAH 🌸
Leyla1161 Birpasaninannesii bizim de öyleydi canım kusmasının sebebi anne sütü daha sıvı olduğu için reflü de direk daha rahat çıkarıyor biz reflüden çok çektik buarada doktorumuz anne sütünü de kusmaması için bebelac thickeneri önerdi anne sütünü hafif hoğunlaştırıyor böylelikle onu da kusmuyor kussada daha az kusuyor
Eternity Birpasaninannesii Mama ile anne sutunun kivami cok farkli. Reflusu olan bebekler genelde anne sutunu kusuyor kivami su gibi oldugu icin. Hatta antireflux mamalarin kivami cok cok kalindir kusmamalari icin. Buyuk ihtimal reflu. Doktorunuza danisin
Emel3003 Birpasaninannesii bende de aynınproblem vardı doktora götürdük reflü dedi. Çok zor günlerdi. O kadar uykusuz kaldım ama reflü daha zordu benim için. Ek gıdaya geçince baya azaldı. Doktoruna gösterin isterseniz
Birpasaninannesii Kbragzl benim bebeğimin de reflüsü var 9 aylık olacağız çok şükür katı gıdaya geçtikten sonra azaldı kusmaları. Ama özellikle sütümü kusunca üzülüyorum
Birpasaninannesii Kbragzl çok geçmiş olsun size de inşallah bir an önce biter onlara da yazık bize de
Kbragzl Birpasaninannesii iste bi surup basladi doktorumuz suan baya azalma olmaya basladi şükür onunda karnı doyuyo rahat ediyoruz😂
Birpasaninannesii AyseZerya Amin inşallah doktorumuzun kontrolünde takip ediyor benim gibi bu sorunu yaşayan var mı diye merak ediyordum 😊
AyseZerya Sirius-10 Bebeğim 8 aylık ALLAH’a şükür eskisi gibi değil Gaviscon kullanıyoruz ALLAH’ın izniyle 1 yaşına kadar devam edecez Bakalım sonrası ALLAH kerim RABBİM korusun yavrularımızı inşaALLAH ♥️