Ben kullanıyorum doktor tavsiye etti benim kızımda çok tikaniyordu hatta acile gittik bir kez dayanamayıp, doktor fizyolojik serum kullanın dedi şırıngaya çekiyorum ve iki saatte bir bazen süresi değişiyor burnunu veriyorum. Bir zararını görmedim şimdiye kadar kızım rahatlıyor en azından…