Ahh o kadar cektim ki ne dogumdan nede baska biseyden cekmedim su gogus yarasını çekmekten 1.5 ay kızımı hiç kucağıma alamadım ne denesen de gecmiyo ben philips avent kalkanla ve hakiki zeyrinyağini yakip gogus uclarima surmekle kurtuldum kizim suan 1 yasinda geçenlerde de mastit olmuştum🤦♀️ insallh biran önce geçer canım Allh şifa versin ama sakın bırakma emzirmeyi sakın çünkü geciyo