Glrbyrk Merhaba anneler bebegim 7 aylik bugün ilk defa yumurta sarısı vericem 3 gun kuralını uyguluycam ama sade mi vermeliyim yoksa kahvaltı şeklinde mi vermeliyim ve ne kadar vermeliyim yardimci olursanız sevinirim
dios_gokta Glrbyrk gunaydın yarısını verebılısın ıhlamur cayı yapıp onunla verebılırsın sade yemesi bıraz zor agzının içine yapışıyor ben peynir biraz pekmez yaptıgım kayısı kompostosuyla verıyorum
Kaya Glrbyrk ilk verilecek gıdanın alerji yapıp yapmadığını anlaman İçin sade vermelisin 3 gün boyunca eğer karıştırıp verirsen ve alerji görürsen neyden alerji olduğunu anlamazsın çok az bir yumurta sarısını elinle ez damağına doğru sür sonra su verirsin ♥️
Glrbyrk dios_gokta ıhlamur cayim yok peyniri de daha önceden hiç vermedim karistirip versem olur mu peynirinde alerji yapıp yapmayacağını bilmiyorum napsam bilemedim kafam çok karisik
TutuKelesh dios_gokta ıhlamur çayını yapıp içirecekmiyim, yoksa yumueta sarıaını yumuşatmak için içine bir az dökecekmiyim?
dios_gokta TutuKelesh yumurtayı catalla ezıp ıcıne yumusatmak amaclı anne sutu mama yıyorsa mama da olur nasıl ıstersen bıraz peynırde ekle sut alerjısı yoksa canım
TutuKelesh dios_gokta süt alerjisi yok şükür. Peynir yiyor ama ıhlamur çayını okudum çoğu kişi vrriyo. Onu nasll vereceğimi bilmedim
dios_gokta TutuKelesh ıhlamurumu nasıl yapıyo bilmiyorsun kuzum normal suda kaynatıp ılıtıp sulandıracagın yıyecegın içine döküyorsun ıleryen zamnlarda yarim muz yumurta sarısı az pekmez peynır kayısıyı suda pısırıp catalla azıp bunları bı kasede bırleştır yedir cok vitaminli ve doyurucu oluyor kolaylık diliyorum😘