27 aydır ruh gibi geziyorum evin içinde oğlum doğduğu günden uyku sorunu yaşıyor bebekliginden beri çok ağlayan ve hiç uyumayan bı çocuk 1 yaşına kadaf sürekli mizmizdi herşeye ağlardı sabaha kadar uyumazdi simdi 27 aylık hala uyumuyor gece 1 de uyuyor 3 de uyanıyor (saat 3 e kadar da 5 dk da bir uyanıyor) 3 den sonra öğlen 11 e kadar uyumaz 50 günlük bebegim var o bile sabaha kadar 1 kez uyanıyor ağlamıyor bile sadece elini emmeye çalışırken ben fark ediyorum uyandığını emzirip geri uyutuyorum dizimde hala büyük oğlumu sallıyorum bebeğim yanimda mışıl mışıl uyuyor uyuduğu için de sabah 8 buçuk 9 gibi uyanıyor diğeri de tüm gece uyumadigi için 11 de uyumuş oluyor bu sefer o uyuyunca bebeğim uyandığı için onla ilgilenmek zorunda olduğum için uyuyamıyorum yani anlayacaginiz 2 senedir 0 uyku ruh hastalarina döndüm yemin ederim göz altlarim mosmor yorgunum bitkinim ve çocuklarıma karşı o kadar ilhiliy sefkatli bir anneyim ki neden böyle bu çocuk anlamıyorum Dr a götürdüm herşey normal bazı çocuklar uyumaz diyor sinirimi bozuyor ya bu zamana kadar hep ilgilendim sevdim kucakladım hep oğluma onu sevdigimi söyledim en sevdiği oyunları oynadım çevremdeki kişiler bile sanki senelerdir çocuğu olmayıp da yeni cocuguna kavuşmuş biri gibisin bu kadar üzerine düşme bu kadar çok sevme bişey olur derler yani ilgisiz sevgisiz de bırakmıyorum bu çocuk niye böyle ya bay bay damla aldım böyle şeylere normalde çok karşıyım ama son çarem buydu kullanıyorum faydası bile olmadı başka çözüm bulan var mı Allah için yardım edin çocuğuma kızıp dovmekten korkuyorum artik