Snds 40gunluk kızım var yetmedıgını dusunerek kızıma gunde bı kez mama verıyordm sımdı memeyi zorla verıyorm bı kı kez cekıyo cıkıyo aglıyo asla memeyle susturamıyorm mama verınce susuyo acaba memeyı mı bırakıcak mama ya mı alıstı
demir1717 Snds Biberonla mı verdiniz? Kiloyu aylık 100-200 gram aldı yetersiz beslenme var mı dediler? Hiç çiş kaka yapmıyor veya günde 5 çişli bezi yok muydu? Yetmediği kanısına nereden vardınız?
MineMa Bizde durum ayni. sutum yetmedigi icin mama da veriyoruz. Biberon “dogal akis” olanlardan olmasi lazim. Bebeginiz normal biberonlarin hizli akisini alisirsa meme birakma riski olabilir.