mom0989 Kızım 14 aylık her ne kadar korusam sa sağa sola elbet dokunuyor ellerini ıslak mendille siliyorum ancak siz nasıl dezenfekte ediyorsunuz ? Dalinin kolanyasını aldım ancak parmağını emiyor diye onuda sıkmadım içim rahat etmiyor 🥺😢
gizemelifbas mom0989 ıslak mendiller maalesef dezenfekte etmiyor ya hiçbir yere elini sürmeyecek ya da kolanya mecbur kullanacaksınız. Mümkün oldukça bebenizle çıkmayın derim ben
SemraHakan mom0989 kuzum ne kadar ugrasirsan ugras engelleyemezsin ki..kesfediyor her yeri..yaninda küçük sise su bulundur dokununca elini yikasan olmaz galiba dimi sacmaladim😅😅uykum var ondan..daha iyi fikri olan cikar ben susuyum😁😁
Bsrsgt mom0989 dalın antibakteriyel sabun çıkarmış bizimkiler gibi. Ben ondan aldım sürüyorum çok güzel de kokuyo hemen emiliyo elini ağzına soksa da sorun etmiyorum mikroplu elini sokmasindan iyidir.
mom0989 gizemelifbas mecbur çıktık İzmir’den Ankara’ya geldim kızım bensiz durmuyor kalmıyorsa. Kıyafetsiz gelmiştik depremin ertesi günü ne mendil ne kıyafet yoktu. Kardeşimin evide küçük sıkıldı çocuk. Kucağındaydım hep ama yine de kaşla göz arası dokunuyor 🥺🤔 gerçi artık uzun bir süre çıkmayız ama merak ettim ne kullanıyorsunuz diye. Virüsten dolayı da sormuyorum elbet inşallah geçecek bu durum yine de dışarıda korumak amaçlı merak ettim
HYagmur mom0989 dezenfektenlı ıslak mendiller var sleppy ve daha bir çok markanın ben sleppy dezenfektanlı ıslak mendil kullanıyorum koca bir yaz hep işime yaradı tatilde parklarda dışarda hep kullandım çok şükür birşey olmadı 🙂