Ecmafcgrr Kızlar kızım şu an 3 aylık ,kış İçin ne tarz kıyafetler almam gerek,ne alsam rahat olur Ankara’da yaşıyorum malum soğuk😊 fikirlerinizi bekliyorum
NaimeYilmaz Ecmafcgrr hm nın 5li-6li zıbınları var kalınlıgı cok guzel evı ısıtıp onları gıydırmeyı dusunuorm ıcınede belkı askılı zıbın duruma göre 🤷♀️ Her bebek sıcagı sevmez sızde o anki sıcaklıgına gore gıydırıceksınz mecbur
Mehmetalp Ecmafcgrr ızun kollu body ve patikli altlar kullanışlı olur. İçede askılı bodyler. Uyurken patikli tulumlar iyi oluyor. Astronot dışarı çıkarken. Ben bunları yavaş yavaş stokluyorum.
ALYASNB Ben tulum tarzı zıbınlardan kullandım üstüne çok soğuklarda bir hırka patik giydirdim ama şapkasız yatırmadım Aralık bebeğiyiz çünkü aslında çok sıcakta bebeğe iyi gelmiyor belli bir ısıda tutmak lazım
ALYASNB Mehmetalp Astronot giysi Kışın bebeğinizin kaç aylık olacağına göre değişiyor, biz Aralıkta doğduk Ananemizin aldığı astronotu giyemedik (bebek kolunu henüz kıvırma reflexine sahip olamadığı için sende bişey olur endişesi ile kolunu yerleştirirken zorlanıyorsun ve bebeğin kolu içinde yarım kalıyor kucaklarken acaba yanlışlıkla kırarmıyım diye tedirgin oluyorsun) Ben uyarayım kolay giyebileceği her kıyafet bundan böyle favorimdir😊😇😁👍🏻
Mehmetalp ALYASNB bebeğim kışa yaşına gircek. 2-3 aylıkken evet astronot zor ama büyüyünce çok rahat. 😊
ALYASNB Mehmetalp Aynen bende bunu söylemeye çalıştım biz Aralık’ta doğduğumuz için zor oldu Yaşında kolay tabi 🙏😇