Merhaba Anneler .. yaklaşık 11 ay önce normal doğum yaptım hamilelikte yürüyüş yoga yaptım ve sağlığıma dikkat ettim dengeli beslendim toplamda 9 kilo aldım ve ilk 3-4 ay folik asit kullandım onun dışında hiç bir vitamin kullanmadım kan değerlerimde iyiydi demir veya kan ilacıda almadım çok şükür. Amaaa doğumdan sonra şu zaman kadar ciddi bir unutkanlık başladı bende geçen gün ablama gittim asansörde hangi kata basacağımı bile unuttum ki 2 haftada bir kesin giderim görüşürüz. Doğumdan sonrada hiç kan tahlili falan yaptırmadım vitaminde almadım . Halsizlik illaki bebişle koşturmacadan oluyor ama hafızam ciddi kuvvetliydi pek bişey unutmazdım bu artık beni zor durumda bırakıyor kendimi bunamış gibi hissediyorum. Hamilelikte aldığım (regenesis ) adında bir vitamin var evde sadece 1 tane içilmiş hap gerisi öylece bekliyor kullananalar öncelikle memnunlar mı ve kilo yapıyor mu fikir verirseniz ve benim gibi bir durum yaşayanlardan bir çözüm varsa bekliyorum??