Kızlar sobalı evde otuyorum ev illa sabaha karşı soğuk oluyo uyku tulumu aldım ama pek memnun değilim aklıma hazır kundak battaniye geldi kullanıp memnun kalan var mıı ve nerden aldınız. Kalın battaniye örtüyor um ama bebegim üstünü açıyo ve yüzüne çekiyo boğulacak diye korkuyorum 3 aylık daha