Kızlar 3 aylık oğlum var alerji oldum ve vücudumda iltihap çıktı antibiyotik alerji hapı ve kaşıntı kremi verdi ama alerji hapı emziren anneler için uygun değil anne sütüne geçer diyo ama doktor bile bile yazmış napıcam ben antibiyotik de şurup yazmış ben napıcam şimdi ilacı içmemeyi düşünüyorum sadece kremleri sürücem başına gelen var mı ya kaşınıyorum vücudum dışarı veriyor