Ezgimhm Kızlar bundan bir kaç ay önce korona testim pozitif çıkmıştı şimdi yine rahatsızım ama karnım agriyor her yerim dökülüyor deli gibi uykum var ama uyuyamıyorum Ağrı’dan acaba yine korona olmuş olabilir miyim?
Tugcee2390 Ezgimhm Ay ben de bunu cok merak ediyorum ya biz bir buçuk ay önce atlattık ama eşimin iki gündür yine boğazı ağrıyo yine mı korona olduk diye bi tereddüt ediyorum hatta ikinci kez olan var mı diye post açmayı düşünüyodm ben de 😀
Ezgimhm Mina0607 Evet yarın gidip yaptırayım evde eşim ben ve bebeğim var eşim çalışıyor ondan geçse onun hiç birseyi yok
Ezgimhm Tugcee2390 Evet varmış ama 3 ay geçmesi gerekiyormuş herhalde benim anneannem hastane de yatıyor koronadan ablam da yeni atlattı yanında kalıyor doktor demiş yeni atlattığın icin aradan 3 ay geçmesi lazım bi Daha olman icin benim sanırım 3 ayı geçti
Tugcee2390 Ezgimhm Aaa bunu hiç bilmiyodm teşekkür ederim bizim daha o kadar olmadı. İnşallah siz de pozitif değilsinizdir test yaptırırsaniz sonucunuzu yazar misiniz merak ettim gerçekten
Ezgimhm Tugcee2390 Tabi yazarım teşekkür ederim. İnsallah degilimdir çok zor ya yaşayan bilir ama her yerim agriyor sanki kemiklerim kırılmış affedersin ishalde var karin agrisi falan
Tugcee2390 Ezgimhm Evet ya öyle bi eklem ağrısını ben hayatım boyunca yaşamamıştm gerçekten. Belki sadece üşütmüssünüzdür bağışıklıgimiz haliyle cok iyi değil o yüzden biraz ağır atlatiyosunuzdur belki. Anneannenizle temas etmiş mıydiniz ?
Ezgimhm Tugcee2390 valla bayadir görmedim hatta Kandil zamanı gidecektim annem dedi ablan falan korona oldular gelme dedi bayadir görmüyorum ondan öncesinde de gitmedim hiç yaşlı diye