Dorusun-annesi17 bende 2 buçuk 3 aylikken eşimi ikna edip emzik verdim kabul etmedi çünkü icinden bisey gelmediğini anlıyorlar ve almıyorlar en güzeli doğar dogmaz alıştiricaksin en büyük pişmanlığım emzik vermemek gerçi ben istedim de kaynana olacak benim kız 3 çocuğu emziksiz büyüttü diye eşimin aklina soktu verdirtmediler şimdi sıkıntısını ben yaşıyorum oğlum beni emzik niyetine habire emiyo bence her yolu dene emzik kullansın ileride faydasını görürsün