TYE Bbabba gayat normal benım kızımda gozu hep avızeee ışıkta. Ya erkendir belki daha bebeklerın hepsınım gelışımı bir olmaz sen bakma burdabenim bebegım şöyle böyle diyenlere. Ayrıca goz testı var zaten 3 ayda gitmesiniz mu ?