Merhaba anneler 16 Ekim’de kızıma 1. Doz rotavirus aşısı yapıldı. Hergun en az 1 kere kaka yapan kızım o günden beri 4-5 günde bir benim poposuna yağ sürmek veya duphalac vermem (doktor tavsiyesi) ile yapabiliyor. Hergun ikinip duruyor gazi bile çok kötü kokmaya başladı😔yaptığı kaka da yoğun kıvamlı oluyor. Başına böyle bişi gelen oldu mu 😔