Asyafatih Yozgat merkezdeyseniz araştırma hastanesine cildiye bölümüne götürün, çok kibar tatlı bir bayan ben kızımı götürmüştüm 10 aylıkken, çok memnun kaldım.
Çok geçmiş olsun ama ihmal etmeyin kötü görünüyor.
Bir de kimse öpmesin dokunmasın bebeğin yüzüne, temiz tutmaya dikkat edin.
Farklı bir şey yediyseniz yediklerinizi de gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
Ayrıca Yozgatlı değilim ama Yozgat geliniyim, kusura bakmayın da yozgattaki Kadınlar kadar kem gözlü kıskanç insan daha önce görmedim, bana bir baktılar düz yolda yere kapaklandım.