tugba25- Bebeğim 4 aylık iki gündür idrarında bi azalma var niye böyle bisey oldu anlamadım normalde bezini 4-5 kere ıslatırdı
SeliminannesiSeliminannesi09 tugba25- benimde oldu enfeksiyon cıktı şurup başladık 5 aylik benimde 6 kere aldigin bez 3 4 hatta bi kere 2 ye düştü hemen aradım doktoru getir dedi böbreklere zararı oluyor dikkat et
SeliminannesiSeliminannesi09 tugba25- suyu bol iç bide sen kaynatıp sogut 2 kaşık bebeğe de ver benim doktorum ver dedi 4 aylıkken verdim ben