Masalimiz çok iyi anlıyorum seni daha 2-3 hafta öncesine kadar yaşıyordum aynı acıyı 1 buçuk 2 ay kadar sürdü, evet dayanılmaz oluyor emzirmek bile istemiyor insan çoğu zaman mecburiyetten emziriyor bir görev gibi yani sıfır duyguyla. Ama az daha dayan vazgeçme emzirmekten yolu yarılamışsın bunca zaman dayanmışsın az daha sabır emin ol geçecek