Kızlar yine bir kaynana sorunsalından daha merhaba. Eşimle görüşürken bebeğin 40 ı çıkınca yediğiniz herşeyden tattırın demiş. Eşimde gelmiş bana bunu söylüyor ben artık her durumdan bıktığım için . Laf anlatamadığım için ve çocukla alakalı her birşey olduğunda eşimle tartıştığım için artık susuyorum ben mesuliyet kabul etmiyorum ne haliniz varsa görün ben çocuğa bişey veremem daha 1 aylık çocuğa 🤦🏻♀️