İlk belirti vermemin 3.gunu
Suan bendeki semptomlar,
Kuru öksürük, siddetli bogaz, bacak ve eklem agrisi, ates titreme.
Bebegimdeki (17 aylık) belirtiler ise
Ilk iki gun ates, hapsirik, burun akintisiydi.
Suan onlar geçti, huzursuzlugu var hafif. Ara sıra hapsiriyor yine.
Alerjik bronsiti olan bir bebek. Kendi doktoru antibiotik ve astim ilaci başlattı.
Endiseliyim.
Atlatan anneler, atlatir miyiz sureci, ne kadar sürer, bebegim bronsite doner mi?
Babam da suan pozitif ve hastaneye kaldirildi. Onlardan bize bulaşmıştı. Rica etsem bizlere dua da eder misiniz?