cansugn 1.5 yaşında başladı fiilen 23 aylık ben istifamı felan vermek istiyorum anlatılmaz yaşanır gerçekten yorum bile yapamıyorum çünkü hangisini yazacağımı bilemedim ama en çok zorlayani söyleyeyim uyuyana kadar kılı kırk yardiriyor bana aylardır 9 da uyuyan yavru sendrom dolayısıyla tatile girdi gece 12 1 2 ben artık uyuyorum daha doğrusu uyusun diye beklerken uyuyakaliyorum çok fenayım üstelik 2.bebegim daha 1 aylık 🤦🤦