Ayyss o aylarda uyku gerilemesi oluyor normal bence. Şöyle bir 5-6 aylık olsun duruma göre bakarsın mesela benim kızım 6. aya kadar beni zorlamadı pek ama 6. ay çok kötüydü sık sık uyanmaya başladı, ağlama krizleri başladı vs. İşe başlayınca biberonla da uyutabilirler eğitim vermeyeceksen ya da kucakta emzikle.