Evet o hala benim bebeğim 😅 3 yaşında bir bebek 🙈😅
Oğlum 15 Aralık’ta tam 3 yaşına girecek . Kilosu 15.500 den bir yukarı çıkıyor bir geri 15.500′e iniyor aylardır 16 yi göremedik . Bu yaşta çocuğu olan samimi olduğum tanıdığım yok maalesef . İnternette de 3 yaş için çok genel bilgiler var o yüzden sormak istiyorum 3 yaşına yakin ya da yeni girmiş bebeklerinizin kilosu kaç acaba ?
(Boyu 1m bu arada .)
Bir de 3 yaş kontrolü için doktora gittiniz mi ben göz muayenesi ve genel muayene için gitmek istiyorum özellikle sormam gereken öğrenmem gereken bir şey var mı bu yaş için ?