Kizlar 1 aylık ronya 20 cü kontrolünde doktor otri bebe verdi ama pek etki etmedi aslında ben korktum serumu 1 2 damla tek damlattim vs derken doktorum nazalnem burun spreyi verdi oni kullanan var mı veya önerileriniz var mı? Burnu çok dolu bazen hapşırınca geliyo ama yine de dolu