Merhaba, bebeğim 80 günlük doğduğundan beri her bezi kakalı olurdu biraz biraz ama normal kıvamda pütürlü.yaklaşık 15-20 gün önce sulu ve mukuslu kaka yapmaya başladı hem de baya gürültülü ve tazyikli yapıyor çoğu zaman üst baş kalmıyor poposunu yıkıyorum bezi eşimin yardımıyla altından alıyorum içi baya dolu oluyor çünkü.Doktoruma söyledim gaita yaptır dedi yaptırdık kan çıkmadı ama lökosit var kan olmaması iyi dedi doktor alerji olabilirmiş yoksa, bazı bebekler sulu yapar dedi ama bu şekilde normal değil sanki. Bu arada günde 1 kere yapıyor bu şekilde ve nerdeyse hergün aynı saatlerde.iştahsızlık huzursuzluk vs de yok.aranızda yaşayanlar var mı? Doktor üstünde durmadı ama bu geçici mi hep böyle mi olacak çocuk sıvı kaybediyor mudur korktum açıkçası