HappyKids Içimdeki Atatürk aşkını ailem aşıladı bana, her sene tüylerimş diken diken o siren sesini 3 senedir duymuyorum. Yurtdışındayım, her anışımda, gözyaşlarımda eşim söyler “Sizin içinizdeki Atatürk aşkı çok başka, bizim ülkemizin kurtarıcısını biz anmıyoruz bile” ki gerçekten anmış olanı görmedim. Yaşadığım ülkede Atatürk heykelinde hep taze çiçekler bulunur, burdaki Türk arkadaşlar tertemiz bırakıyor. Inşallah kızım da Atatürk aşkı ile büyüyüp izinde gidecek. Gurur duyuyorum. Saygı ve özlem ile anıyorum, canım ATA’M ✨🇹🇷