Timurcan Bebeğim 2 aylık oldu iki gündür kaka yapmıyor acaba normal mi sizlerde de böyle oldu mu bazen aksama kadar yapmıyor gece yapıyordu iki gündür de yapmıyor kırkından sonra değişir diyorlardı öyle mi acaba o yüzden mi
Damla29 Timurcan bizimki bi gün yapıyor bigün yapmıyor bazen. 1 hafta sonra 2 aylık olcaz geceleri siz uyandırıyomusunuz yoksa sabaha kadar uyuyormu ben 4 saat sonra uyandırıyorum doğrumu yapıyorum acaba
Timurcan DURU42 öyle mi normal o zaman peki çiş yaptığında ne kadar durduruyorusunuz ben yakar belki pişik olur diye korkuyorum durmadan değiştiriyorum
Timurcan Damla29 valla ben uyandirmiyorum o kendisi uyanıyor her uyandığımda saate bakıyorum iki saat en fazla üç saate bir uyanıyor emiyor geri uyuyor
Esila15 Timurcan iki günde bir yapıyor . Doktorumuz normal dedi. Malesef sadece mama ile besleniyor .. sizin beslenme durumu nedir
Giizzeemm Timurcan 2 gümde bir yapıyor sadece anne sütü ile besleniyor , ama on güne kadar normal dedi çok rahatsız olursa bi çay kaşığı zeytinyağı veriyorum yapıyor o zaman 🥰🙈
Esila15 Timurcan araştırmalarıma göre anne sütü çok yararlı olduğu için bağırsakları bütün yararlı ürünleri emiyormuş o yüzden de sadece anne sütü ile beslenen bebeklerin kaka yapmamaları 10 güne kadar normal sayiliyormjs..