Pasaben 2 gündür hastnede yatiriyoz faat oğlum hiç su içmiyor(ayn sekilde yemekte yemio yoğurt muz vs) iğne görmüş gıbı çığlık atiyo 11 aylık oğlum ve hala ishal günde 5 bez degistriyom
aybikreis Pasaben nasıl kaptınız rota dışkıyla bulaşıyo da. Biriyle temas halinde miydiniz. Hijyene çok dikkat etmek lazım
Tazeanne0134 aybikreis canım sadece dışkıdan değil iyi pişmemiş etten sucuk vs çiğ yendiği zaman sudan bile kapılabilir
MasalsMommy Pasaben Ya işte böyle olunca çok üzülüyorum ben. Bu tarz aşıların sigorta kapsamına alınması gerek acilen. Önemli aşılar yaptırın diyorlar ama para soran yok. Çocuk çok üzüldüm canım umarım en kısa zamanda atlatır bebeğin. Hiç bilgim yok tavsiye veremiyorum o yüzden
Leyla1161 Çok geçmiş olsun inşallah evladınız hemencecik iyileşir🙏🏻 Buarada aşıyı yaptıran anneler acaba yan etkileri var mı rota aşısının
Deletedmom4440 Pasaben sakin ol canım günde 5 bez rota virüs için az iyileşme sürecine girmiştir serumlarla toparlar kendini benim ishalken günde abartisiz 7-8 bez gidiyordu 🤷♀️
Pasaben Deletedmom4440 çok sevindim böyle söyleminize allah razi olsun ewet ilk gunlere 9 bez degistiyordum
aybikreis Tazeanne0134 sucuk ve etin üstüne kusmamışsanız bulaşmaz. Dışkı kusmuk gibi pis salgılarla bulaşır,ya da bunların bulaştığı şeylerle temas edilirse bulaşır. Tek yolu bu. Geçmiş olsun dikkatli olmak lazım yine
Tazeanne0134 Pasaben çoook geçmiş olsun bişe yememesi kötü olmuş ama bende olmuşum 3 yaşlarındayken soğan salatası ve pilav yemişim ve soğuk süt ama sen veremeye bilirsin sütü bunları doktora sor öyle yedir tabi canım
Tazeanne0134 aybikreis https://www.cnnturk.com/saglik/rota-virusu-nedir-nasil-bulasir1807 Pasaben https://www.cnnturk.com/saglik/rota-virusu-nedir-nasil-bulasir1807 bak canım fırsatın olursa oku inşallah en kısa zamanda düzelir bebişin