Aslihn bızımkıde 7 ay 23 gunluk 1 haftadır direniyor ya yatacak uykusu var biliyorum ama yatmıyor aglıyor besıkte donmeye calısıyor mesala dun saat 8de kalktı gece 3 te yattı. Resmen kriz gecırdım. Oglumda bir dısını cıkardı dıgerını de 2 gun once cıkardı bende bu huysuzlugı dıse baglıyorum ama bilemedim 🤷♀️