Cegdemm Merhaba hanımlar 🌸 uzun zamandır kafama takılıyor oğlum 15 aylık ve 4 dişi var. Dişlerinin geç çıkması bir soruna işaret midir ?
EJDERYAA Cegdemm gayet normal hatta ne kadar geç çıkarsa o kadar sağlam oluyormuş dişler öyle duymuştum
Brrn8890 Bizim ilk dışımız 13 aylıkken çıktı doktorumuz 15 aya kadar normal demişti sizinde gayet normal
Cegdemm Sağ olun içimi rahatlattınız . Hep acaba d vitamini veya kalsiyum eksikliği mi var diye düşünüyordum.