Merhaba hanımlar bebeğim 43 günlük bugün ateşi çıktığı için hastaneye gittik kan tahlillerinde yüksek oranda kansızlık çıktı ve ben bunun sebebinin yeterli anne sütü alamamak olduğunu öğrendim 😢😢😢ve çocuğum çok çabuk hasta oluyor doğum yaptığımda gelen hemşire göğüs ucun yok diye bana silikkn göğüs ucu verdi mamayla, derken mamaya alıştı bebeğim sütüm hep çok az geldi,silikon ucu istemedi bebeğim,o sürede de emmesi,ben hangi ucu kabul eder diye aranır oldum bu arada pompayla sağdım sütümü ama çok çok az geldi hep 😭ve aslında bana doğru emzirme tekniği gösterilmemiş bunu fark ettim ben 3 gün önce silikon uç vermeden göğsümü verebildim bebeğime emdi ama iş işten geçti sanki sütüm çok azaldı artık 😭😢ikisinden toplam 10 ml süt çıkmıyor bile 😭o hasta oldukça beni affet diyerek ağlıyorum bebeğime çok suçlu hissediyorum kendimi sizce bu kansızlık geçer mi başına gelen var mı,bu saatten sonra sütüm artar mı?