bslays1 benim dikişlerim de çok olmuştu, çok zor geçirdim o dönemi en az 15 gün sürdü acısı ve rahat yürüyememe , oturamama, hatta bazen acıdan ağlyordum, ben ayaklarımı o kadar sıkıyordum ki acımasın diye bacak aralarım da çok fena sürtünmüştü o da Ayrı bi acı veriyordu, merak etmeyin geçecek hiç bişey sürmeseniz de kendi kendine iyileşecek, Allah yardımcınız olsun