Bebehlimm Anneler bebeğim 13 aylık oldu tutunarak yürüyor emeklemedi hiç elimi tutup yürüyor bazen evi tek başına baştan başa yürüyor ben hep peşinde aöa böyle tam anlamıyla yürümeye başlamadı cok mu geç kaldı 🥺cok korkuyor ve hala parmak ucu yürüyor
durupelin Bebehlimm 18 ay kadar zamani var dediklerinizi yapıyorsa sorun yok benim.kizim 16 aylikken yürüdü cok şükür gayette sağlıklı gec kalmamış üzmeyin kendinizi
seydaac Bebehlimm normal canım, benim kızım da öyleydi. İlk adımını 14 aylıkken attı. Tam anlamıyla yürümesi 1buçuk ayı buldu. Hep bizim elimizden tutarak gezerdi evin içinde 🤗
mucizeemmm Bebehlimm benim bebegimde 17 aylık hala yurumuyor çok uzuluyorum herkez uzerime geliyor iyice sinirlerim bozuldu
Bebehlimm seydaac benim ki öyle bırakmak istemiyor elimi keşke yürüteçe koymasaydım acaba benim suçum mu diyorum
durupelin Bebehlimm yok hiç acaba demeyin yakin zaman da kendi kendine birden yürümeye başlar ama siz zorlamayin yürümesi için akışına birakin
seydaac Bebehlimm yok canım üzülme, ben de koydum yürütece ama sonuçta maşallah sağlıklılar. Senin bebeğin de gayet normal, 18 aya kadar zamanı var. Yürüme arkadaşı alabilirsin belki öyle kolay alışır.
Bebehlimm mucizeemmm benimde üzerime geliyorlar bebeğim cok gazlı idi 6ay emmedi doğru gazdan zayıf zaten Allah ıslah etsin bu milleti neler yaşıyoruz bilen yok