Aysql Kızlar bebeğim 27 günlük gaz sancılarımız başladı çok sık emmek istiyor emmeyince feryat figan ağlıyor . Emziriyorım yatıyor gaz sancısı ile dakika sürmeden geri kalkıyor saatlerce ayaktayız. Emzir yatır Bu işlem defalarca devam ediyor sakinleşiyor bu sefer de tam uyacak sürekli balgam gibi kusuyor telrar başa sarıyor emmek istiyor . Sizde durumlar nasıl normal mi bu durum ? Balgam gibi kusması ?
ada0965 Aysql emzirdikten sonra 10 dk dik tutun gazini muhakkak çıkarın ayrıca emzik verin meme istediginde
Masalgulden Aysql selam bunlar normal 1 hafta sonra gececek,sabredin.Gazini iyice cikarmazsaniz yatirirsaniz kusar kusnamasi icin emzirirken aralarda gazini cikarin tekrar emzirin birden cok yedirmemeye calisin...Normal bunlar merak etmeyin gececek...
Aysql ada0965 veriyorum canım gazını da çıkarıyor memeyi alıyor bi iştahla sonra geri bırakıyor emmek istiyor sürekli
Acemi_ogretmen_annee Kusan bebekler için reflü yatağı çok iyi almanızı tavsiye ederim ben hala kullanıyorum 7 aylığız ayağımda onunla sallıyorum yastık yerine 3.Ayına kadar beşiğine de öyle koyuyordum. Her emmeden sonra mutlaka gazını çıkarın direk yatırmamaya özen gösterin
Aysql Acemi_ogretmen_annee reflü yatağı fayda eder mi bi de onu deneyim evet çıkarıyorum gazını da canım anlamadım ki
Minikannesi Aysql aynı sorun bende de vardı ve başını yükselterek çözdüm çok şükür artım hiç kusmuyor emzirip yatırıyorum
DenizAraf Ayni durum bizdede mevcut uyumuyor dalamiyor uykuya uyumuyorrrrr napcmi sasiryrym birde reflü yataklari yüz üstü kullaniliyo deniyo ben sirt üstü kafasi yana gelecek sekilde yatryrm sizler nasıl kullanysnz
AlyaBaby DenizAraf reflü yatagı yüz üstü kullanılmıyor canım bilgiyi veren yanlış vermiş sana ayrıca süper bişe benım kozımda reflü olmamasına ragmen dogdugundan itibaren kullanıyorum zaten sağlıklısı o yönde hep bir eğim olmalı ☺️ Bence kullanmalısın
Aysql Masalgulden aleyküm selam canım ay geçsin inşallah normal olmasına sevindim balgam çıkarması korkutmuştu . saat 11 den beri uymadır sürekli emme isteği yatıyor geri kalkıyor çocuk ağlamaktan telef oldu uyuyamıyor ki
Masalgulden Aysql sicak suyla belden asagisini yika biraz oyle de gazi cikar ama su ilik degil sicakligi guzel olsun soguk olmasin sakin.yikadinktan sonra hic usutme sicak battaniyeyle sar oyle biraz rahatlicak aglamasi da gecicek boylece.Ne yedin gaz yapici seyler yememeye dikkat et bir de emzirirken yatarak emzir o uykuya dalsin oyle yaninda ol ama yan cevir ki kafasini kusarsa hemen silersin.Biraz uyusun cocuk mutsuzlugu ggecsin yazik.umarim oyi gelir taktiklerim;)
Minikprensannesi Kızlar ben gaz çıkartamıyorum çok ugraşıyorum ama gazını cıkartamıyorum denemedigim yol kalmadı
gulsenkonakli Minikprensannesi rahatsız oluyor mu peki bebeğiniz gazı çıkmadığında? Her bebek ağızdan çıkarmaz gerek olmayabilir
Aysql Masalgulden canım çok sağol evet duş iyi geliyor ama nadir yaptırıyordum, göğsümde emiyor ya öyle uyumak istiyor hiç kalkmıyor kaldırdığımda ağlıyor bende kendi bırakana kadar iyice uykuya dalana kadar bekliyorum bir de senin dediklerini deneyeceğim inşallah faydası olur
[silindi] Aysql aynı durumdayız dün resmen krize girdi ağlıyor kendini yırtıyor. Meme verince sakinliyor çektiğim anda basıyor çığlığı 19 günlüğüz çok zormuş gaz sancısı yapmadığım şey kalmıyor masajlar rezene sıcak banyo ama yok bana mısın demiyor
Aysql [silindi] aynen canım saatlerce ayaktayız memeden ayrılmak istemiyor uyuyamıyor bi çözüm bulamadım henüz uyuyana kadar inan bugün 11 de uyandı akşam 5 gibi uyuyabildi o da yarım saat sürekli sancı giriyor
fatmanurkantar Aysql kızım 26 günlük 5 gündür bizde öyleyiz doktorum gaz giderici damla verdi biraz düzeldi en azından damla sonrası derin bir uyku okuyor 3-4 saat (nurse harveys kullanıyorum) bebeklerin tek bildikleri emmek olduğu için gazlandıkça emmek istiyorlar ve fazlasını kusuyor bana da doktorum emdikten sonra hemen yatırma sarsma bebeği karnını yaslama sonra yan yatır dedi korkacak bişey yok dedi ama siz atayabilirseniz doktorunuzu arayın gaz giderici damla önerebilir çünkü bağırsakları yeni yeni çalışmaya başlıyormuş bu süreçleri çok sor geçiyor bende uyku denen bişey kalmadı ama damla bizi biraz rahatlattı sizde fayda görürsünüz
Aysql fatmanurkantar canım bende aynısını kullanıyorum biraz rahatlatıyor uykusunda ever ama uyuduğunda! 2-3 saat arasını buluyor uykusu ama uyuyana kadar işkence bugün 11den akşam 5 e kadar ayaktaydık ağla ağla bende çaresiz kalıyorum ona bi şey yapamıyorum da .doktoruma da söyledim normal olduğunu söyledi ah normal olduğunu bilsekte çözüm üretmeye çalışıyoruz yan yatiyor ama dediğin gibi sürekli emmek istiyo yatarken daha dikkat etmeliyim sanırım çok sağol