Ymnsym3455 biz doğduğundan beri park yatak kullanıyoruz 6 ay 10 günlüğüz sallanması da gayet iyi kızımda sallanmadan uyumuyor aparatı var sallanıyor kademesi var tutup kalkacağı zaman alt kısma geçicez alacaksanız fermuar ını yandan değil ayak ucundan açılan alın yani kendisi girip çıkarken de iyi oluyor alt komşumda gördüm ilk kızı 2,5 yaşında hala onda yatıyor oda yaptı ama yanlarında yatmak istediği için onu kullanıyordu en son ha bide sobalıydı kışın istediği gibi istediği odaya taşıyordu tekeri var çok rahat ve biz izinde aldık buraya getirdik küçük bir kutuya bir beşik sığıyor ilerleyen zamanda oda takımı almayı düşündük bi aklı yetipte beğendiği anladığı zaman o vakitte kaldırır kutusuna koyarız mobilya gibi boyası kalktı eskidi de olmaz ikinci çocuğumda da tertemiz kullanırım diye ümid ediyorum