Meri17 Sevgili anneler merhaba. Gece beslenmesini bıraktiriyorum oğluma 10 ay 19 günlük 3 gündür gece sadece bir kere rüya öğünü yapıyorum ama sütüm azalıyor gibi hissediyorum. Yani birini emzirirken diğerinden şakır şakır süt gelirdi artık az geliyor. Başına gelen var mı neler yapmalıyım sütümün kesilmemesi için. Yada boşuna mı evham yapıyorum ???
Deletedmom9 Meri17 Artık eskisi gibi sütünüzün gelmemesi çok normal. Bu kesilecek anlamına da gelmiyor.
DenizOzlem Meri17 Arz talep olayı, bebeğimiz ne kadar emerse o kadar süt üretiyoruz, az emerse doğal olarak süt de azalıyor, fakt bu kesiliyor demek değil. Bebeğimizin ihtiyacını karşılayacak kadar sütümüz oluyor, endişelenmeyin..
Meri17 DenizOzlem inşallah normalde gece 5 6 kere uyanır memesiz uyumazdi uyku eğitimi veriyorum uyanmadan gece 1 kere besliyorum onu da birakicam artık gece beslenmesine ihtiyacı yok diye düşünüyordum ama bu konu beni endişelendirdi. Kesintisiz uyusun diye sütüm kesilirse çok üzülürüm
Dmtylz Benim oğlum 3 aylık gece beslenmiyor artık sabah 6 gibi uyanıp emiyor tekrar uyuyor okadar acaba bizdemi sorun var🤔
DenizOzlem Dmtylz o aylarda doktorumuz en geç 6 saatte bir besleyin demişti bize, öyle yapmıştık. Şimdi 5 ayı geçtik, artık kendisi istemiyorsa beslemenize gerek yok gece dedi 🎉🎈
Dmtylz DenizOzlem valla 2 buçuk aylık olmamıştı gece emmemeye başladı bende vermedim uzun süredir 5 6 saat sonra besleniyor fakat gece yatırmadan besliyorum
DenizOzlem Dmtylz zaten 6 saatten fazla açmıyorsunuz anladığım kadarıyla arayı, ne güzel, uykuyu seven bir bebeğiniz var demek ki 🥰
aysenurzg Nilinannesiii bende senin gibiydim 11 aylık şuan gece de böyleyiz yavaş yavaş gece beslenmesini azaltmaya çalışıyorum bende