Buket001 ay kişiden kişiye değişiyo bu durum ama benimki kesinlikle 1 hafta öncesinden azalıyo kafayı yicem gögüslerim havası inmiş balon gibi oluyo normalde çok şükür sütüm var ama adet dönemi hormonlardanmıdır nedir elimle sıkınca geliyo ama sagınca damla damla anca akıyo sütüm 3 gün önce maşallahı vardı sütümün, bebişimde emerken aglıyo ya sütün tadı farklılaşıyo yada süt istedigi şekilde gelmiyı az az gledigi için aglıyo