Bebeğim doğdu doğalı Baby me marka granül deterjan ve yumuşatıcısını kullanıyorum , içeriğinde kimyasal olmadığı doğal bir ürün olduğu için. İlk başlarda çok güzel kokutuyor yumuşak yapıyordu leke çıkarmasıda fena sayılmaz. Ama şu son 10 gündür kızımım kıyafetlerinde kuruduklarında plastik, petrol karışımı bir koku oluşuyor berbat derecede ve acayip kokuyor. Daha önce olmuyordu.. kullanan var mı sizde yaşadınız mı. Bir de öneri istiyorum siz hangi granül marka det. kullanıyorsunuz leke çıkaran içeriği ve kokusu da önemli tabii👍🏻🤔