Arkadaşlar kızımın doğduğundan beri sağ kulağın da bi sıkıntı var ama gittiğimiz hiç bi doktor ne olduğunu ya da bi tedavi gerektiğini söylemiyor. Yine akıyor ve ateş yapıyor kızıma çok kötü oldu kaç gündür acile gittik antibiyotik ve ağrı kesici verdi ve bi kulak doktoruna görünmemizi söyledi. Özel hastanelerileri aradım ve 1 yaşında olduğu için bakamayız dediler. Önereceğiniz bi devlet hastanesi var mı