Hande Selam kızlar Doğum yapalı 4 ay oldu 40 ım çıktıktan 10 gün sonra regl oldum sonraki ay yine oldum derken 1 aydır olmadım🙄 korunuyoruz o sebeple bir acabam yok ama düzensizlik olabiliyor mu? Yoksa Allah korusun bir gebelik durumu olabilir mi sizce
1ogrencianne Hande Düzensiz olması çok normal. Doktorum bana 1 yıl hiç olmayabilirsin bu bile olağan demişti. Benim de 3 ay olmadığım oldu evet biraz korkutucu oluyor ama içiniz rahat olsun ☺️
Bilcans Hande ay ben de öyle 4 ay kadar oldu doğum yapalı 2 kere oldum bu ay olmadım. Eşim korunuyor ama korka korka test aldım bu gün Allahtsn bir şey çıkmadı 😅 adet olur olmaz spiral taktırayım
Hande 1ogrencianne 2 ay düzenli olup birden durunca bir korku giriyor insana🙄 hep aklımda uzun süre olmayabilirim ama olunca hep devam eder kalmış çünkü ilk çocuğumda öyle oldu bir oldum bir daha düzensizlik olmadı taa ki ikinciyi isteyip yapana kadar
Yigitbey 1 buçuk ay arayla 5 gün önce oldum olabilir canım 1 sene rahim kendini yeni yeni onarıyormuş
Hande Yigitbey cidden ürkütücü oluyor acabalar kalıyor insanın aklında bir kaZada olmadı diyorum ama işte o acabalar ömür yiyor canım
1ogrencianne Hande Aynen benim de öyle olmuştu işte oluyordu birden 3 ay olmadı nasıl korkmuştum ama doktorum da düzensiz olur korkma demişti ☺️ şimdi yine bi düzenli oluyor bi kafasına göre takılıyor ☺️