Bse biz de aynıyız 6 ay 20 günlük, biberonu uykusunda bile zar zor veriyorum içmiyor mamayı değiştirdim yine işe yaramadı 🤦🏻♀️ Kaşık mamaları da artık istemiyor şuan mesela gece 4 ten beri aç diyebilirim sabah birazcık yoğurda pekmez koyup 2 tane de bisküvi ezmiştim onun yarısını bile yemedi ama yok yok yok inatlaşıyoruz ağlıyor çok zorlamak da istemiyorum 🤷🏻♀️