denizinannesiiii Bebeğime biogaia kullanıyorum iyi geliyo ama ek olarak doktorum sab simplex verdi kullanan varmı?
mavihuzurkalp denizinannesiiii merhaban biogaia yı eczanelerde hicbir yerde bulamiyorum siz nerede yasiyorsunuz?
dertlikerkenez denizinannesiiii biogaia gaz ilacı değildir, uzun vadede bağırsaklardaki iyi bakterileri artırarak gaz oluşumunu azaltmaya yardımcı olur. Sab simplex ise gaz gidericidir, günlük sorunlar için kullanılır.
Liva90 denizinannesiiii ben ikisini kullanıp rahatlayan annelerdenim kolik bir bebeğim vardı tavsiye ederm ama arada relectazda kullanıyorm ibşallah sizede faydası olur
Superisiii Ben simpexten memnunum gazını güzel çıkartıyo o olmasa çatlıyoduk aptamil kullanıyodum mama şimdi sma artı gaz damlası çok şükür kıpkırmızı oluyodu bu arada biogaia bağırsak düzenleyici gaz damlası değil diye biliyorum
denizinannesiiii Superisiii bende aptamil kullanıodum hipp e geçtik gaz yapmıyo dediler ama sankı daha fazla yaptı anlamadım
denizinannesiiii mavihuzurkalp istanbulda oturuyorum bende zar zor 2 tane buldum hatta 3 taneydi birini almadımkı arayan başka biri varsa bulsun diye