Bebeğim 4.5 aylık uzun bı süredir aşırı derecede ağlıyordu ve artık gündüz uykusu uyumamaya başladı hastaneye götürdüm bütün tahlilleri yapıldı ve safrasinda taş var dendi çocuk gastroentoloji bölümüne götürmem lazım ama randevu bulamıyorum ne yapacağımı şaşırdım .bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim