Lansinoh kullanıyorum 3 aydır beni emmiyor sürekli sagiyorum ilk zamanlar çekim gücü çok fazla gelirdi ama şu an ilk saniyede en yüksek ayarına getiriyorum hiç bişey hissetmiyorum üstüne bide elle sağım yapıyorum baya çıkıyor elektrik kuvveti mi azaldı goguslerimden dolayı mı bilmiyorum artk