Gokceayy ya o raddeye gelmedim belkide çok sabirliyim 😔 eşimde yorgun geliyo onuda anlıyorum ama yarim saat bakıyo en azından akşamdan yemeğimi yapiyorm gündüz hiç bi şekilde onsuz vakit geçiremiyorum e yorgun oluyorum bu seferde süt azaliyo dinlencegim vakitte ya temizlik ya yemek yapiyorm annem rahmetli oldu o olsaydi ben bu sekilde yorulmazdim kaynanamlada gorumcemlede iyi değilim gerek yok onlara bi halam var allah razı olsun ondan tek o ilgileniyo benimle ama onunda kendine göre işleri oluyo sürekli gel diyemiyorum bu yorucu günler geçicek eminim sende sabret şükredelim ki rabbim evlat verdi bizlere nice olmayan insanlar var rabbim herkese tattirsin bu duyguyu💕