baranveannesi- Tek yapıcağınız bebeğinizi bol bol beslemek. Benim oğlumda sarılık oldu aslında çoğu bebek oluyo ama önemli olan yükseltmemek onun içinde tek çare bol bol emzirmek veya mama veriyorsanız sık sık mama vermek. Ben geceleri 2 saatte bir alarm kurup kalkıyodum, emme refleksi tam gelişmemişti çenesi yorulup bırakıyordu çay kaşığıyla ağzına döküyorduk. Allaha şükür yükselmeden atlattık. Karşı komşumun bebeği daha yeni yattı hastanede sarılıktan dolayı 23e yükselmiş,umarım sizde kolaylıkla atlatırsınız.