Benim oğlum 10 aylık çoook nadir kahkaha atar ama aşırı Güler yüzlü bir bebek sürekli gülümser.. arkadaşın bebeği oğlumdan bir hafta büyük ve gıdıklayınca filan çok kahkaha atar benim oğlum onda bile sadece Gülümser ve çığlık atar 😅 her çocuk farklı ilk kahkahası da geç olmuştu ama o arkadaşın oğlu 3 aylıkken kahkahalarla gülerdi 😂